La Generalitat ha comunicat la suspensió de l’activitat educativa a tots els centres educatius de les quatre comarques de les Terres de l’Ebre —Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre i Terra Alta— per a la jornada de dilluns 13 d’octubre de 2025.
Aquesta mesura, de caràcter extraordinari, implica que no hi haurà classes presencials durant aquesta jornada a cap dels centres educatius del territori.
Les autoritats educatives han informat que demà mateix es donaran noves indicacions sobre la possible continuïtat o modificació de la suspensió en dies posteriors.
Es recomana a les famílies i a la comunitat educativa mantenir-se atents als canals oficials de comunicació per rebre actualitzacions sobre la situació.
