En el marc de la jornada d’Escoles de La Setmana del Llibre en Català, celebrada a Barcelona, les alumnes de 1r de batxillerat A Romaysae Chetouan i Clàudia Carbó han estat distingides amb el Premi El Gust per la lectura.
Com a reconeixement, han rebut un lot de llibres que han triat entre els estands de les editorials participants a la fira.
