Aquesta setmana ha tingut lloc l’acte d’homenatge organitzat pels Serveis Territorials per reconèixer els professionals docents i el personal d’administració i serveis jubilats durant el curs 2024-2025.
La trobada va servir per retrobar antics companys i posar en valor la trajectòria de les persones que van finalitzar la seua etapa laboral el curs passat.
En el marc de l’acte, es va reconèixer la trajectòria de membres del nostre centre. Des del centre es vol destacar la tasca del professorat i del personal jubilat, i traslladar-los un missatge de reconeixement i bons desitjos en aquesta nova etapa personal.
