Notícies

Graduació de l’alumnat de cicles formatius

L’alumnat dels cicles formatius de l’Institut de Tecnificació es va graduar dimecres en un acte celebrat al Centre Cívic d’Amposta.

La cerimònia va reunir estudiants, famílies i professorat en un esdeveniment que simbolitza el final d’una etapa formativa i l’inici de nous reptes acadèmics i professionals per als graduats.

Des del centre es va felicitar l’alumnat per l’esforç sostingut al llarg dels estudis i es va destacar el paper de les famílies com a suport clau durant aquest procés.

L’acte també va comptar amb la implicació del professorat i la col·laboració de l’AMPA i de l’Ajuntament d’Amposta.

Contacta amb nosaltres per fer-nos arribar consultes, queixes o suggeriments.