L’alumnat dels cicles formatius de l’Institut de Tecnificació es va graduar dimecres en un acte celebrat al Centre Cívic d’Amposta.
La cerimònia va reunir estudiants, famílies i professorat en un esdeveniment que simbolitza el final d’una etapa formativa i l’inici de nous reptes acadèmics i professionals per als graduats.
Des del centre es va felicitar l’alumnat per l’esforç sostingut al llarg dels estudis i es va destacar el paper de les famílies com a suport clau durant aquest procés.
L’acte també va comptar amb la implicació del professorat i la col·laboració de l’AMPA i de l’Ajuntament d’Amposta.





