Les alumnes de l’Institut de Tecnificació, Berta Campos, de 2n d’ESO C, i Martina Fumadó, de 3r d’ESO E,, han aconseguit la medalla de plata al Campionat d’Espanya d’esgrima en la categoria M15. Les esportistes, juntament amb Laia Rodríguez, formaven part de l’equip que va obtenir la segona posició en aquesta competició estatal, celebrada el cap de setmana passat.
15/
05/26
