Activitats

Sessió pràctica de natació amb Laia Castell a 1r de Guia

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r de Guia ha rebut la visita de Laia Castell, nedadora, psicòloga i exalumna del centre, en una activitat formativa centrada en la millora tècnica i el desenvolupament personal a través de l’esport.

Durant la sessió pràctica, Castell ha treballat amb l’alumnat la tècnica dels estils de braça i papallona, aportant orientacions específiques per a la millora del rendiment.

Posteriorment, a l’aula, els estudiants han analitzat la seva pròpia tècnica mitjançant enregistraments en vídeo, la qual cosa els ha permès observar el seu progrés i comparar-lo amb l’inici del curs.

L’activitat ha finalitzat amb una reflexió conjunta sobre el paper de l’esport en la gestió emocional, incidint especialment en la importància de saber afrontar la frustració i mantenir la motivació davant els processos de millora personal.

Contacta amb nosaltres per fer-nos arribar consultes, queixes o suggeriments.