L’alumnat de Biomedicina de primer de batxillerat ha participat en el Congrés de Ciència Ciutadana de Promoció de la Salut que va tindre lloc al CosmoCaixa de Barcelona.
Durant la jornada, els estudiants van presentar el seu projecte, centrat en l’estudi de les vacunes, en el marc d’una trobada que va reunir centres educatius d’arreu de Catalunya. L’activitat també va incloure l’exposició d’altres projectes elaborats per l’alumnat d’altres instituts, fet que va afavorir l’intercanvi d’experiències i coneixements.
A més, els participants van tindre l’oportunitat de conversar amb professionals vinculats al camp de la biomedicina que els van apropar a la recerca científica actual.
