L’Institut de Tecnificació ha commemorat aquest divendres el Dia Mundial sense Tabac amb una jornada dedicada a la sensibilització i la prevenció en matèria de salut.
L’activitat ha tingut com a protagonistes els estudiants de Visual i Plàstica de 1r i 3r d’ESO, que han presentat diversos cartells elaborats per conscienciar sobre els riscos del tabaquisme. Els treballs s’han exposat en un acte que ha comptat amb la participació de representants institucionals i sanitaris.
Des del centre es destaca la importància d’impulsar accions que fomenten hàbits de vida saludables entre els jóvens i es subratlla el paper de l’educació com a eina clau per a la prevenció.
